ПРОЕКТ 4
РАСПРОДАДЕН Е ЦЕЛИОТ ОБЈЕКТ
Основни податоци за градбата
Број на одобрение: Уп. 1 број 20 – 492
Вид на градба: A2 – Домување во станбени згради
Локација: Улица
Место на објектот: Охрид
Станбен простор: м2
Деловен простор простор: м2
Паркинг места: 00
Дизајн во детали
Во дизајнот, ги внесуваме карактеристиките на природниот свет во изградените простори, како што се вода, зеленило и природна светлина или елементи како дрво и камен. Поттикнувањето на употребата на природни системи и процеси во дизајнот овозможува изложување на природата, а за возврат, овие дизајнерски пристапи го подобруваат здравјето и благосостојбата. Постојат голем број можни придобивки, вклучително и намалена варијабилност на срцевиот ритам и пулс, намален крвен притисок и зголемена активност во нашиот нервен систем, да наведеме неколку.
Со текот на времето, нашите врски со природниот свет се разминуваа паралелно со технолошкиот развој. Напредокот во 19 и 20 век фундаментално го промени начинот на кој луѓето комуницираат со природата. Заштитени од стихиите, поминувавме се повеќе време во затворени простории. Денес, мнозинството луѓе поминуваат речиси 80-90% од своето време во затворени простории, движејќи се меѓу своите домови и работни места. Како што дизајнерите на ентериер ја прифаќаат биофилијата.
[30m2]
спална соба
[22m2]
бања
[28m2]
работен простор
[15m2]
кујнски простор
Неверојатен резултат
Воспоставувајќи мулти-сензорни искуства, можеме да дизајнираме ентериери што резонираат низ возраста и демографијата. Овие простории и простори не поврзуваат со природата како докажан начин да не инспирира, да ја зголеми нашата продуктивност и да создаде поголема благосостојба. Покрај овие придобивки, со намалување на стресот и зајакнување на креативноста, можеме да го забрзаме и заздравувањето. Во нашите сè поурбанизирани градови, биофилијата се залага за похуманистички пристап кон дизајнот. Резултатот се биофилни ентериери кои слават како живееме, работиме и учиме со природата. Терминот се преведува на „љубовта на живите суштества“ на старогрчки (philia = љубов кон / склоност кон), и го користел американскиот психоаналитичар роден во Германија, Ерих Фром во „Анатомија на човековата деструкција“ (1973).